2013. november 30.

Őrültek háza

Ma úgy éreztem magam, mint aki a Marsról jött.
Az emberek mintha megőrültek volna, vagy legalábbis a III. Világháborúra készülve lepték el az üzleteket. Pedig még hol van Karácsony. Hisz ma még csak november 30 van.
Így volt ez eddig is? Vagy csak én nem vettem észre?
Hm…

Jó-jó, a karácsonyi díszítés már nálam is kész van, a héten feltettem. Kizárólag saját „alkotás”, nem szeretem a túl hivalkodó, villódzó fényeket.

Reggel időben elmentem a nagykerbe, mert a héten akció volt néhány húsfélét illetően, és a hűtő tartalma is megcsappant már.
Nagyon szép karajt kaptam, 13,90-ért, és magyar csirkemellet 12,90-ért. Az itteni árakhoz képest nagyon barátinak mondható. Szívesen vettem volna még oldalast, de sajnos az csak 10 frankért volt. Csontért annyit nem adok. J
Volt még az egyik kedvencem, királyrák. Ezt most 21,90-ért adták. Ez annyira nem olcsó, a Frisch Fischben is lehet venni, de ha csak ezért megyek be Schlierenbe, úgy már nem éri meg.

Visszatérve az eredeti témához, már akkor meglepődtem, mert nehezen találtam parkolóhelyet, ami nem igazán jellemző (ezeknek a nagykereknek közel sem akkora a forgalma. mint az otthoniaknak).

Később, úgy határoztunk, hogy elmegyünk a helyi Baumaxba, a párom szerszámot szeretett volna vásárolni, és ha már lúd, a gyerekek is jöttek, mondván ők addig plázáznak egyet.
Aprónépet kiraktuk és mentünk tovább a Bauhausba, ott ért a második meglepetés. „Fullon” volt. Itt is mentünk egy kört, mire valaki befejezvén a vásárlást, átadta a parkolóhelyet.
Mivel itt nem kaptunk megfelelőt, átmentünk egy másik barkács áruházba, ahol szintén ez a kép fogadott. Sokan már a fenyőfával a szekerükben távoztak a boltból. Nincs ehhez még picit korán?

Miután itt sem jártunk sikerrel, visszaindultunk a plázába. Vagy 20 percig jártunk körbe-körbe, mire felszabadult egy hely. Az idegrendszerem itt már kezdte felmondani a szolgálatot. Nem nekem találták ezt ki.
J
Mi volt az áruházban? Tömeg. Az jutott eszembe, hogy szerencsésebb lett volna, vagy
-        otthon maradni,
-        egy akciófilmhez hasonlóan, egy macsétával utat vágni magunknak a tömegben.

Szerencsére, a lehetőségekhez képest hamar megtaláltuk a gyerekeket, és el is indultunk haza. Addigra nekik is elegük lett, rájöttek rossz ötlet volt a bámészkodás.
Hiába, nem vagyunk egyformák. Van, aki szereti ezt, mi nem. Szerintem utóbbiaknak találták ki a web áruházakat. Nagy ötlet volt.
J
Ettől eltekintve, egyszer még bemegyünk Zürichbe, és megnézzük a karácsonyi vásárt. Annak egészen más a hangulata, nagyon szépen fel vannak díszítve a házak, a kirakatok. Az utcán sült gesztenye és forralt bor illata száll.



6 megjegyzés:

  1. Éppen ezért mi jó előre megvesszük az ajándékokat, és lehetőleg nem hétvégén :-) Már most a szekrényben vannak!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon ügyes vagy. Én is minden évben megfogadom, de ritkán sikerül.
      :)
      Én még csak az ötletelésnél tartok.

      Törlés
  2. Tok furi, mert mi meg az IKEA-ban voltunk szombat delelott es lenyegesen kevesebben voltak, mint maskor. Pont arra gondoltunk, hogy mivel megkezdodott a siszezon, igy inkabb ott toltik el a hetveget az emberek. De akkor lehet, hogy csak feletek mentek inkabb. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez tök érdekes. :)
      Nálunk az IKEA is tele volt. Ott mentünk el mellette, parkoló egy szál sem.
      Lehet, nekünk kellett volna felétek indulni.
      :)

      Törlés
  3. Az újság is írta, h hétvégén nagy rohamra lehet számítani, mert megkapták az emberek a fizetésüket, ráadásul sok helyen a 13. havit is. Emellett felsorolták, h hol milyen akciók várják a vásárlókat a hétvégén.

    Én is rosszul vagyok a tömegtől, ezért már nyáron nyitott szemmel járok, és ha meglátok vmi ajándéknak valót, meg is veszem Karácsonyra. Nagyjából kész vagyok ... :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Régebben ez nálam is működött, de ahogy nőnek a gyerekek, egyre nehezebb kitalálni a meglepetés tárgyát.
      Főleg, mióta van önálló keresetük.
      :)
      Másodsorban, nem vagyok jó ötletgazda.
      Komplex a probléma.
      :)

      Törlés