2014. január 19.

Megérkezett a karácsonyi ajándék

Igen, jól olvasod.
Nem, nem most ünnepeljük a karácsonyt valamilyen furcsa vallási vagy egyéb szokás miatt.

A helyi Tesz-vesz/Vatera kombónak megfelelő oldalon megláttam egy bútort, ami jó ajándéknak tűnt. Korábbi rossz tapasztalatoktól vezérelve, jól megnéztem a tájékoztatást a fizetési és szállítási feltételekre vonatkozóan. A leírás alapján, 10 napon belüli kiszállítást ígértek és volt lehetőség a hitelkártyás teljesítésre is, ami felgyorsíthatja a folyamatot. 

Mindent rendben találtam, ezért december 9-én megvásároltam a terméket, amit azonnal ki is fizettem. Meg is kaptam a visszaigazoló e-mailt, hogy a szállítás "schnell wie möglich" (gyorsan, ahogy lehet), de legkésőbb december 23-ig kiszállítják. Ok, megnyugodtam.
20-a körül küldtem egy érdeklődő mailt, hogy mégis mikor várható, illetve inkább elmennék érte.

A válasz:
"Guten Tag,
Danke für die Mail.
Leider ist die Selbstabholung nicht möglich. Die Ware wird in der 1. Woche Januar aus Deutschland importiert und mit DHL geliefert. Sobald das Paket unser Lager verlässt, erhalten Sie eine Sendungsnummer.
Für weitere Fragen stehe ich Ihnen gerne  zur Verfügung und wünsche einen schönen Tag!
Mit freundlichen Grüssen,
xy."

Gondolhatjátok, a vérnyomásom rögtön elérte a helyes értéket. :(
Hirtelen arra gondoltam, hogy visszamondom, de magával a termékkel nem volt bajom. 
Szerencsére, az ajándékozott felnőttként megértette a helyzetet, ami egy gyerek esetében már furcsa lett volna. Ennek ellenére, nekem voltak ellenérzéseim.

Nos, az ajándék a vásárlástól számított több mint 30, de a vállalt kiszállítási határidőt is jócskán túlhaladva megérkezett.

Milyen értékelést adnátok?



1 megjegyzés:

  1. Hát, legalább megérkezett :-)
    Az értékelésbe én beleírnám a késést...

    VálaszTörlés