2014. szeptember 16.

Megkezdődött

Ma csak egy gyorshír.
Ember tervez...
Költözünk. Vagy mégse?

Úgy volt, hogy szeptember közepén kapunk kulcsot. Az, ugye tegnap volt. Mi ebben a meggyőződésben raktuk össze a költözés rendjét.
Tehát, 15-én kézben a kulcs, én a héten gyorsan átpucolom a számomra fontos dolgokat. Ez egy nap. Majd szépen az apróságokat megkezdem áthordani. Nincs messze, lehajtom a SUV üléseit, egy csomó minden befér.
Péntekre bérelünk egy emelőhátfalas teherautót, és azzal átcuccolunk a hétvégén.
Az még csak 21-e. Ideális. Van idő kipakolni, másik lakást kitakarítani.

Itt került sz@r a levesbe.
A múlt héten jött egy mail a tulajtól, hogy a lakás nincs kész, kvázi átadás csak 24-én.
Kaptam egy röpke infarktust.
Nem tudom, hogy mi nem készült el, mert már több mint egy hónapja, amikor ott jártunk, mi késznek ítéltük, de mindegy. Nincs mit tenni.

Előzetesen nem volt 'B' terv, és gyakorlatilag ez a helyzet sehogy sem ideális. Szóval, lesz ahogy lesz.
Azért elkezdtem csomagolni...




2 megjegyzés:

  1. Hol vetted azokat a költözős dobozokat, megkérdezhetem? Elég masszívnak néz ki, Ikeás? ott láttam hasonlót, nekem is kéne pár darab hamarosan. Huh, kitartás a költözködéshez, egyszer úgyis vége lesz:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Persze. Én a Jumboban vettem, 25.- frank volt 10 darab.
      A nagyot a lányom hozta, de azok nem szerencsések, mert túlméretesek.
      :)

      Törlés