2014. október 9.

Az első írás innen... avagy a műtét sikerült, de a beteg meghalt

Jelentem, ez az első írás innen, az új viskóból.
Nevezetes reggel.
Végre (két hét után) megérkezett a várva várt rúter. Teljes fizikai valóságban. Nehéz szülés volt.
:)
Ahogy az első pár napban tapasztaltuk, jó itt.
Van fűtés.
:)
Néhány dolog még nem teljes, de alakul.

Tegnap elsőként ébredve, épp a kévámat szürcsöltem, amikor beazonosítatlan, ismerelten zaj ütötte meg a fülem. Á, reggel van, biztos csak félrehallottam valamit,
Ám később ismét hallottam. Mire a család előkerült, megoldottam a problémát, egy állat van a kandallócsöben.
Wow!
WTF?
Sajnos, a lakás átvételekor már észleltük, hogy a kandalló csöve el van zárva, és nem lehet kinyitni.
Akkor fel is írta a tulaj, hogy meg kell javítani. Az állat pont ott akadt fenn. Se le, se fel.
Megpróbáltuk kifeszegetni, de sikertelenül.

Nem volt más ötlet, értesítettük a tulajt.
Este, lehetett már nyolc is, csengetnek, egy kis öreg állt az ajtóban és mondja, hogy jött megszerelni a csövet.
Kiderült, hogy a tulaj apja. Nyolcvan éves, de még dolgozik. Szerelés közben elmesélte a fél életét. Nagyon jópofa volt. Közben "beavatott" a titokba, Sokat kell dolgozni, és akkor sok pénzt lehet keresni.
:)
Hm...
Kiderült, hogy a csőben egy madár volt. Óvatosan megfogta, majd kivitte. Akkor még élt. Beüzemelte a kandallót, még fát is hozott a begyújtáshoz, minden rendben.

Arra figyeltünk, hogy a nagyobbik macskánk ne menjen ki, azt azonban nem vettük észre, hogy a kicsi kint van.
Sajnos, a legyengült madárral őkelme "eljátszott".
:(

A műtét sikerült, a beteg meghalt.
De!
Működik a kandalló is.


1 megjegyzés: