2014. november 3.

Hogy jót is írjak

Szó-szó, az utóbbi időben elég sok negatív dolog történt, ami felbosszantott. Ez persze, akár otthon is megtörténhetett volna, de most itt élünk, itt történt. Az emberek itt sem jobbak, mint otthon.
:)

Azért előfordulnak normálisak is,  hogy a mérleg nyelve visszazökkenjen, erről is kell szólni.

Mikor beköltöztünk, hiányzott két redőny, amit a szerelők kiszereltek, mert nem lehetett javítani.
A múltkor, amikor itt járt a tulajdonos, már említette, hogy megint telefonálni fog nekik, mert nagyon elhűzódik a dolog.
Bennünket nem nagyon zavart eddig.
Max. ha télen nagyon hideg lesz, akkor fogjuk használni.

A múlt héten telefonált az ember, hogy másnap reggel 8-ra jönnének. A párom mondta neki, hogy inkább kicsit később. Megegyeztek 9-ben.
Jött is a manus, egy tanulóval. Egy kislánnyal. Ha ezer évig élek, akkor sem fogom megszokni, hogy férfiak által művelt szakmákat itt lányok/nők is tanulják.

Már az elején láttam, hogy beszélgetős típus lesz, ami ugye velem nem egyszerű, pláne swiccerül.
Az elején elkezdett poénkodni, hogy a 8 óra, az még korán van nekem?  Mondtam, hogy nincs korán, 5-kor kelek, csak reggel dolgom van, és 8-ra nem biztos, hogy hazaérek.
Már itt levágta, hogy jobb ha átvált rendes németre, úgy nagyobb esélye lesz, hogy megértem.
:)
Kérdezte, hogy milyen eredetű a nevem? Honnan jöttünk? Aztán elmesélte, hogy a gyereknek van egy magyar osztálytársa, stb.
Aztán azt is megtudtam, hogy ő sem "tiszta vérű". Az egész családfát megismertem.
:D
Közbe azért járt a keze. Nem egész egy óra alatt végeztek.



Úgy gondoltam, hogy nem árt, ha szólunk a tulajnak, hogy a munka el van végezve, hisz a számlát ő fizeti.
Küldtünk egy mail-t, amire ez a válasz érkezett:

"Guten Abend liebe Familie ....
 
Vielen Dank für Ihr Mail. Es freut uns, dass die Montage der beiden Rolladen so gut geklappt hat.
Wir wünschen Ihnen weiterhin alles Gute an der .....strasse.
 
Freundliche Grüsse 
XXXXX"

(Nagykából annyi, hogy köszönik az értesítést, örülnek, hogy minden klappol, és minden jót kívánnak az x utcában).

Bunkó szomszéd ide, vagy oda, a tulaj még mindig normális.
Ez a lényeg.
:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése