2015. augusztus 6.

Lemaradtam

Amikor kijöttünk, mindenféle üzleti lehetőségen agyaltam.
Köztük volt a Fornetti is. Mivel abban az időben nem láttam ezt, vagy hasonló terméket a piacon, arra gondoltam, hogy meg kéne próbálni.
Felvettem a kapcsolatot a céggel, de elhajtottak. Akkor azt mondták, hogy nem terveznek Svájcban franchise üzletet nyitni. Pedig akkoriban is jelen voltak már több külföldi piacon.
Azóta sok víz lefolyt a kádban, és most az egész céget adták el.



Cikk ITT:

A cikk szerint nem tudtak már növekedni. Szerintem - rosszindulatúság nélkül -, nem megy már olyan jól, sokan törtek be a piacra hasnoló termékkel, nem sikerült a megújulás. A csúcson kell kiszállni.
A VEVŐ évek óta élelmiszeripari, jellemzően sütőipari cégeket vásárol fel, szerte a világban.

Erről lemaradtam...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése