2016. február 5.

Titkos üzenet

Minap álláshirdetéseket böngésztem. Kíváncsi voltam, ha a szakmában szeretnék elhelyezkedni, milyen lehetőségeim lennének. Lennének-e egyáltalán.
Találtam is egy szimpatikus bejegyzést, de egy program ismeretét kérték, mint feltételt.
Kíváncsi voltam, hogy mi az.

Megnéztem és azonnal megörültem, mert épp ilyent keresek, hogy megkönnyítsm a saját munkám.
Rögtön átnéztem a programot forgalmazó cég ajánlatot, az ár is megfizethető.
Bingó.
Azonban semmit sem veszek látatlanban, így rendeltem egy demo változatot.
Már dörzsöltem a tenyerem, hogy néhány napon belül kipróbálhatom és nem a saját gyártmányú excell-emet kell tovább használnom.
Tegnap meg is érkezett a boríték.
Izgatottan bontottam, levél nekem. Egy regény, benne a szokásos szerelmes üzenet. El sem olvastam, nem erre vagyok kíváncsi.
Majd egy csili-vili prospektus.
Ok, szép, de lássuk a demot.
Forgatom a borítékot, mint a bűvös kockát, nézem a prosit. Semmi. Sehol egy CD, egy USB-stick.
Méltatlankodok, majd erre jön a lányom és elolvassa a levelet.
A prosi a demo.
Mi van?



Megnézem ismét a színes-szagos kiadványt. Csak szöveg, még egy normális fotó sincs a felhasználói felületről. Mellesleg ez a prosi hiánytalanul elérhető a weboldalon is, ezért kár volt elküldeni.

Lehet, hogy ez csak nekem új, de nem arról szól(na)  dolog, hogy kipróbálj valamit, mielőtt megveszed?
:(


4 megjegyzés:

  1. A demó új változata, nyisd ki az újságot és lapozgasd DD

    VálaszTörlés
  2. Hát ez eléggé vicces. :-) Mármint neked biztos nem, bocs. De hogy talán segítsek is, keress rá úgy a neten, hogy:
    nemtommiaprogramneve trial

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi az ötletet. Ezen a néven egy másik programot találtam.
      :D
      Már meg sem lepődök, hogy még egy nevet sem tudnak kitalálni.
      :)

      Törlés