2016. április 8.

Nyerj egy utazást!

Talán emlékeztek még arra az írásomra, amiben egy vonatos utazást mutattam be. Akkor azt is ajánlottam nektek, most egy hasonló lehetőséggel találkoztam.

Ráadásul jegyet lehet nyerni a St. Moritz és Zermatt között közlekedő panorámavonatra.
A kiírás szerint, az első osztályú jegyen felül egy egyéjszakás 3*-os szállodai elhelyezéshez is hozzájuthat a szerencsés.
Bár, soha nem szoktam nyerni, nem hagytam ki a lehetőséget, hátha...

A St. Moritz és Zermatt között közlekedő vonat a leglassabb kötött pályás közlekedési eszköz a világon. Az út majd 8 óra, csodás tájak között.
Hidak, alagutak, völgyek és a 2033 méter magasan fekvő Oberalp között utazhatunk.

EZEN az oldalon tudtok pályázni.
ITT  tudtok tájékozódni az utazás részleteiről.


A jelentkezés április 17-ig elérhető.
:)
Sok szerencsét!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése